Home/Vragen voor Gebruikers

Ik heb digitale cadeaubonnen aangekocht, maar geen cadeaubonnen ontvangen in mijn e-mailbox. Wat nu?

By |2021-03-09T09:12:48+00:00March 9th, 2021||

Digitale cadeaubonnen worden steeds onmiddellijk na betaling per beveiligde e-mail verstuurd. Je ontvangt steeds drie e-mails: een e-mail met de bestelling, ontvangstbewijs, factuur en afschrift; een e-mail met de digitale cadeaubonnen in die je kan toevoegen aan de ‘wallet’ van je smartphone of kan afdrukken; een e-mail met een link naar de digitale cadeaubonnen [...]

De gegevens van mijn bestelling gemeentelijke cadeaubonnen kloppen niet. Wat nu?

By |2021-03-09T09:12:40+00:00March 9th, 2021||

Indien je opmerkt – na de betaling van je gemeentelijke cadeaubonnen – dat bepaalde gegevens niet kloppen, verstuur je onmiddellijk een e-mail naar info@gift2give.org of chat je met Gift2Give via Facebook Messenger. Gelieve steeds je bestel ID te vermelden in het onderwerp. De consument is steeds de eindverantwoordelijke in verband met het bevestigen van [...]

Kan ik ook nog een gemeentelijke cadeaubon fysiek aankopen?

By |2021-03-09T09:12:33+00:00March 9th, 2021||

Alle deelnemende steden en gemeenten beschikken over fysieke verkooppunten waar gemeentelijke cadeaubonnen aangekocht kunnen worden. Je kan tijdens de openingsuren van het stad- of gemeentehuis een fysieke cadeaubon aankopen aan de balie. De cadeaubon wordt na betaling, geactiveerd door de baliebediende en kan vervolgens gespendeerd worden bij een deelnemende handelaar. Fysieke cadeaubonnen kunnen ook [...]

Go to Top