Home/Vragen voor Gebruikers

Kan ik mijn gemeentelijke cadeaubonbestelling nog terugsturen?

By |2021-03-09T09:14:28+00:00March 9th, 2021||

De klant is gerechtigd de aankoop te annuleren en de aankoopprijs terug te krijgen, zonder opgave van reden, binnen 30 dagen na ontvangst. Dit is alleen van toepassing voor website-orders (e-commerce), niet voor aankopen rechtstreeks in een verkooppunt. Indien de klant van dit recht gebruik wenst te maken, moet Gift2Give hiervan schriftelijk op de [...]

Ik heb een probleem met het betalen van de gemeentelijke cadeaubonnen, wat nu?

By |2021-03-09T09:14:09+00:00March 9th, 2021||

Momenteel is het mogelijk om betalingen uit te voeren via Bancontact, iDeal, KBC/CBC Betaalknop en Belfius Betaalknop. Indien je een bankkaart heeft die van een niet-Belgische of Nederlandse bank afkomstig is, is het (momenteel) nog niet mogelijk om via de webshop bestellingen te plaatsen. Indien dit het geval is kan je een e-mail versturen [...]

Ik heb een probleem met het bestellen van gemeentelijke cadeaubonnen, wat nu?

By |2021-03-09T09:13:57+00:00March 9th, 2021||

Indien je met vragen/problemen zit in verband met je bestelling, kan je steeds een e-mail versturen naar info@gift2give.org of chat je met Gift2Give via Facebook Messenger. Vergeet echter nooit bij communicatie naar dit e-mailadres of via chat je bestel ID te vermelden in je onderwerp (van de mail). Het is enkel mogelijk om een [...]

Hoelang is een gemeentelijke cadeaubon geldig?

By |2021-03-09T09:13:32+00:00March 9th, 2021||

We moeten hier een goed onderscheid maken tussen België en Nederland. In België is een cadeaubon geldig voor een periode van 1 jaar na aankoop van de bon, tenzij anders werd bepaald door de uitgever of de wetgever. De geldigheid kan te allen tijde gecontroleerd worden via de website van Gift2Give en het scannen [...]

Go to Top