Digitale cadeaubonnen worden steeds onmiddellijk na betaling per beveiligde e-mail verstuurd. Je ontvangt steeds drie e-mails:
- een e-mail met de bestelling, ontvangstbewijs, factuur en afschrift;
- een e-mail met de digitale cadeaubonnen in die je kan toevoegen aan de ‘wallet’ van je smartphone of kan afdrukken;
- een e-mail met een link naar de digitale cadeaubonnen die je kan afdrukken.
De cadeaubonnen worden steeds in twee e-mails verzonden omdat bepaalde mailservers e-mails met cadeaubonnen catalogeren als SPAM en dit niet het geval is met e-mails met een link naar de digitale bonnen. Als je je cadeaubonnen toch niet moest ontvangen hebben, gelieve dan steeds een e-mail te versturen naar info@gift2give.org of te chatten met Gift2Give via Facebook Messenger. Vergeet echter nooit bij communicatie naar dit e-mailadres of via chat je bestel ID te vermelden in je onderwerp (van de mail). Het is enkel mogelijk om een vraag te beantwoord of een probleem op te lossen indien Gift2Give weet over welke bestelling het gaat.