Kijk eerst na of je de laatste versie hebt van de applicatie

  • Log uit en log opnieuw terug in (login met je email adres en paswoord).

Lukt het nog niet? Dan dien je volgende stappen te zetten:

  • Stap 1: Verwijder de reeds geïnstalleerde Gift2Give handelaarsapp van je smartphone of tablet;
  • Stap 2: Ga op je smartphone naar de App Store (Android Playstore of Apple iPhone App Store);
  • Stap 3: Zoek op Gift2Give;
  • Stap 4: Installeer de Gift2Give app;
  • Stap 5: Open de applicatie, druk op ‘login’, vul je login (e-mailadres van bij de registratie), paswoord (dat je zelf hebt gekozen bij de registratie) in en selecteer je stad/gemeente op de app;
  • Stap 6: Je bent ingelogd;
  • Stap 7: Druk op ‘Scan QR-code’;
  • Stap 8: Vervolgens ontwaarden;
  • Stap 9: Vul vervolgens bedrag in lager dan saldo. Druk vervolgens op bevestigen. Bevestig bedrag of corrigeer via ‘annuleer’. De app bevestigt de ontwaarding en geeft het nieuwe saldo van de cadeaubon weer. Indien je het volledige bedrag wil ontwaarden dan hoef je niets in te vullen in het kader voor bedrag.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Belangrijk: Om van de applicatie gebruik te kunnen maken is een netwerkverbinding vereist. Dit kan je zelf instellen dankzij je 3G/4G – abonnement of via je Wifi. Lukt het nog steeds niet? Bel de helpdesk op +32 (0)471 37 11 27 of stuur een chatbericht via de Gift2Give app in Messenger of ontwaard via www.gift2give.be.