Home/FAQs/

Waar kan ik als handelaar terecht met al mijn vragen?

By |2021-03-09T09:18:56+00:00March 9th, 2021||

In de eerste plaats kan je als handelaar steeds terecht bij je lokaal bestuurd dienst lokale economie of toerisme. Daarnaast kan je steeds met al je vragen terecht bij Gift2Give, de cadeaubon serviceprovider die technisch en operationeel de stad of gemeente ondersteunt. Contactpersoon is Tom Schuyten: +32 (0)471 37 11 27; Per e-mail: info@gift2give.org; [...]

Wat moet ik doen als handelaar met cadeaukaarten die ontwaard zijn?

By |2021-03-09T09:18:35+00:00March 9th, 2021||

Sommige steden en gemeenten maken gebruikt van NFC-cadeaukaarten die hergebruikt kunnen worden. Deze kaarten dienen bijgehouden en nooit weggegooid of verknipt te worden. Bij voorkeur dienen deze binnengebracht te worden onder gesloten omslag bij ondernemersloket (gemeentehuis – dienst lokale economie). De NFC-cadeaukaart is recycleerbaar en wordt na ontwaarding steeds hergebruikt. Indien je als handelaar [...]

Ik wil als handelaar mijn bedrijfsgegevens veranderen, wat moet ik doen?

By |2021-03-09T09:18:26+00:00March 9th, 2021||

Aanpassing van bedrijfsgegevens kan enkel en alleen gebeuren door de stad, gemeente of Gift2Give. Uit veiligheidsoverwegingen opteert Gift2Give ervoor om dit in eigen beheer te doen daar de account – om te ontwaarden – vaak kan worden gebruikt door winkelbedienden. In dit opzicht kunnen de belangrijke persoonlijke gegevens nooit veranderd worden (zoals bijvoorbeeld bankrekeningnummer [...]

Hoe kan ik als handelaar de facturen van mijn transactiekosten raadplegen?

By |2021-03-09T09:18:17+00:00March 9th, 2021||

Sommige steden en gemeenten rekenen voor het ontwaarden van cadeaubonnen of de deelname aan het cadeaubonsysteem een transactiekost aan de handelaar aan. Als handelaar kan je je facturen raadplegen op je onlineaccount die je hebt ontvangen van Gift2Give na inschrijving als acceptant van de gemeentelijke cadeaubon. Stap 1: Ga naar http://www.gift2give.be > LOGIN > [...]

Mag ik de cadeaubon later ontwaarden indien het te druk is in mijn zaak?

By |2021-03-09T09:18:08+00:00March 9th, 2021||

Indien je als handelaar de gemeentelijke cadeaubon niet onmiddellijk ontwaardt wanneer de klant met de bon betaalt en deze blijkt later vervallen of reeds elders ontwaard, heb je geen recht op een uitbetaling. De gemeentelijke cadeaubon is net als alle andere betaalmiddelen (net zoals met cash geld) en dienen dus onmiddellijk te worden gecontroleerd [...]

Help ik kan niet inloggen op het handelaarsportaal via de website. Wat nu?

By |2021-03-09T09:17:41+00:00March 9th, 2021||

Controleer altijd eerst je Internetverbinding. Indien deze ok is en je kan nog steeds niet inloggen is je account geblokkeerd. Om je account te deblokkeren dien je volgende stappen te doorlopen: Stap 1: Ga naar http://www.gift2give.be > LOGIN > handelaar > kies je stad of gemeente > ‘INLOGGEN’; Stap 2: Druk op ‘Wachtwoord vergeten?’; [...]

Help mijn wachtwoord werkt niet of mijn handelaarsaccount is geblokkeerd. Wat nu?

By |2021-03-09T09:17:33+00:00March 9th, 2021||

Als je vijf keer een foutief paswoord ingeeft, blokkeren wij om veiligheidsredenen je Gift2Give account. Om je account te deblokkeren dien je volgende stappen te doorlopen: Stap 1: Ga naar http://www.gift2give.be > LOGIN > handelaar > kies je stad of gemeente > ‘INLOGGEN’; Stap 2: Druk op ‘Wachtwoord vergeten?’; Stap 3: Voer e-mailadres in [...]

Go to Top