Wat is Gift2Give's bedrijfsfilosofie ?

Het is spijtig dat zoveel innovatieve ideeën falen wanneer zij de 'WAT ALS' test ondergaan. Dit leidt tot frustraties. Beeld u in als consument of handelaar dat u een geschenkbon aanbiedt of aanvaardt die reeds vervallen is zonder dat u de geldigheid ervan heeft gecontroleerd. U voelt zich bedrogen. Wat als alle klanten ontevreden hierover geraken ? Gift2Give weet dat slechts een minderheid een voordeel wil halen en misbruik wil maken van onze innovatieve producten en ideeën. Wij geloven als onderneming in de eerlijkheid van ieder individu. De 1 tot 5% van de ganse populatie die misbruik wil maken, is geen reden om onze innovatieve producten en ideeën te laten falen. Wij hebben als onderneming een 'WAT ALS' marketing budget beschikbaar. In plaats van 5% van ons budget te spenderen aan de problematiek van de 'WAT ALS' vraag. Geloven wij in het positieve effect dat gecreëerd wordt met 95% van onze klanten. Dit is misschien de minst veilige weg, doch differentieert ons van de concurrentie.

 

Geïnspireerd op de ideeën van Prof. dr. Steven Van Belleghem, auteur van het boek 'Conversation manager & Conversation company'.